همین است دیگر بها که زیاد دهی بهانه زیاد می آورند بچه که بودم همکلاسی ام را دوست داشتم همیشه از من دوری میکرد حالا هم همین را در عشق تجربه کردم هر چه نزدیک میشوم دوری می کند......